The 5-Second Trick For سکه یا طلای آب شده

Wiki Article

حداقل عیار طلای آب شده ۷۵۰ است. اما شمش طلا به طلایی با عیار حداقل ۹۹۰ می‌گویند.

سرمایه گذاری در بازار سکه، به دلیل میزان رشد بالا و بازدهی مناسب، از محبوب‌ترین بازارهای مالی ایران است.

سکه‌ی پارسیان برخلاف سکه‌های تمام، نیم و ربع بهار آزادی وزن ثابتی ندارد و در صورت پرس بودن، وزن آن روی بسته درج شده است. محبوبیت و کاربرد این سکه‌ها بیشتر به دلیل هدیه دادن است. با همه‌ی این اوصاف، سکه پارسیان هم نوعی طلا بوده و ارزشمند است.

برای مبالغ بالاتر هم می توانید از امکان خرید حضوری از طریق ارتباط با پشتیبانی استفاده کنید.

در‌ کشوری که ثبات اقتصادی وجود ندارد افراد همواره به دنبال پیدا کردن راهی برای حفظ سرمایه خود هستند.

در این مقاله ابتدا تعریفی از سکه و طلای آب‌شده آورده شده است و سپس به بررسی تفاوت سرمایه‌گذاری بر روی هر یک از این روش‌ها می‌پردازیم. پس تا انتها با ما همراه باشید.

ظاهر کلی شمش به صورت مخروطی است؛ اما طرح‌های متنوعی برای قالب شمش طلا وجود دارد که متناسب با خصوصیات فیزیکی طلا و فرایند انجماد انتخاب می‌شوند.

صفحه اصلی > سکه : سکه یا طلای آب شده: کدام برای سرمایه گذاری مناسب‌تر است؟

فروشگاه: یزد، میدان شهید بهشتی، خیابان دهم فروردین، پلاک ۳۲۴

اگر به دنبال این هستید که با خرید طلا سرمایه انباشت کنید بهتر است سکه بخرید. درست است که ارزش یکسانی دارند اما موقع فروش سکه، سود بیشتری نصیب شما می‌شود.

سرمایه‌گذاری سکه در سال‌های اخیر به یکی از محبوب‌ترین روش‌های سرمایه‌گذاری در ایران تبدیل شده است. اما حضور در این بازار هم مثل تمام سرمایه گذاری‌های موفق، نیاز به check here دانش و مهارت خاصی دارد.

بنابراین یادتان باشد که برای خرید سکه به سال ضرب آن توجه کنید. تاریخ ضرب سکه‌ها در قیمت سکه‌های طرح جدید تأثیر می‌گذارد اما بر روی سکه‌های طرح قدیم بی‌تأثیر است.

یادتان باشد اگر هدف شما از خرید سکه فقط سرمایه گذاری است، اصلاً به سمت سکه‌های پهلوی نروید که این نوع سکه‌ها مشتری‌های خاصی دارند و به راحتی خرید و فروش نمی‌شوند.

امیدواریم این نوشته برای شما مفید بوده باشد. اگر شما هم به پاسخ سوال طلای آب شده بخریم یا شمش طلا رسیده‌اید، نقطه نظر خود را با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.

Report this wiki page